دلایلی که زنان مردان را رد می کنند

۱۴۰۰/۷/۱

شما دروغ می گویید و زن این را می داند

یکی از بزرگترین دلایل خرابی روابط ، تقلب و دروغگویی است ، حتی اگر هنوز عشق زیادی بین دو طرف وجود نداشته باشد ، اما دروغ ، فریب و عدم صداقت ماندن با مرد را غیرممکن می کند ، زیرا زن شروع به وارد یک دور باطل شک شوید آیا این آخرین دروغ است؟ آیا آنچه او اکنون می گوید نیز دروغ است؟ بنابراین از این جدایی نتیجه می شود زیرا هیچ کس نمی خواهد در یک رابطه ناپایدار باشد.

شما آنطور که باید مسئولیت نمی پذیرید

زنان به اندازه مردان مسئولیت دارند و این می تواند فشار روانی زیادی را احساس کند ، و اگر مرد مسئولیتی نداشته باشد و فشار را بر زن افزایش دهد ، احتمال امتناع و ترک او بیشتر می شود زیرا در این صورت زندگی بسیار استرس زا می شود.

شما شخصیت قوی ندارید

یک زن به مردی با شخصیت کودکانه نیاز ندارد ، بلکه به مردی قوی احتیاج دارد که می تواند در مسئولیت های مختلف زندگی خود به او تکیه کند. اما در مورد مرد ضعیفی که تصمیمات بدی می گیرد و به نظرات دوستان خود یا نظرات او اعتماد دارد مادرش در هر کاری که انجام می دهد ، رابطه او با یک زن طولانی نخواهد ماند.

شما بلندپرواز و مشتاق آینده نیستید

زنان خواهان مردی بلندپرواز و دارای ثبات مالی هستند و دارای آینده شغلی خوبی هستند ، زیرا زن مرد بلندپرواز را که احساس می کند آینده مالی وی در معرض تهدید و بی ثباتی است ، رد می کند ، بنابراین به دنبال شغل خوب یا راه اندازی یک تجارت خصوصی است که در آن رشد خواهد کرد. آینده چیزی است که به زن اطمینان می دهد و مرد را رد نمی کند.

شما بی ادب و بی رحم هستید

اگر مردی بی احساس است و روش صحیح رفتار با یک زن را نمی داند ، احتمال رد شدن او توسط زن افزایش می یابد. زنان عاشق مردان خوب هستند و مهربانی یک چیز و ضعف هم یک چیز دیگر. بنابراین ، زن مرد را رد می کند که با ظلم و بی ادبی سروکار دارد و مردی حساس ، دلسوز و بخشنده را ترجیح می دهد.

شما دارای شهرت بد و روابط متعدد هستید

اگر مردی شهرت بدی داشته باشد و نیتش خوب نباشد ، زن دیر یا زود این را می فهمد ، بنابراین مردود شده و از آن دور شده و بهترین مرد در این صورت این است که دایره اجتماعی را تغییر داده و رابطه خود را با همه افراد قطع کند. دوستان بد یا دیگر زنان ، تا به او ثابت کنند که استانداردها و اصول و شایستگی مرد را دارد.

شما به بهداشت شخصی خود اهمیت نمی دهید

البته لازم نیست یک مرد به عنوان بازیگران هالیوود خوش تیپ باشد ، هرچند ظاهر هم بسیار مهم است ، اما بهداشت شخصی اساس آن است ، زیرا مرد باید بوی خوبی بدهد ، لباسهای خوب و تمیز بپوشد و موهای مناسب خود را داشته باشد. تا زنان را از او دور نکند.

این بدان معناست که دلایل رد یک زن از مردان متنوع است و از یک زن به زن دیگر متفاوت است. هر زن استانداردهای خاص خود را دارد که باید رعایت شود ، اما در کنار این دلایل دروغ ، بی رحمی ، عدم توجه به بهداشت شخصی ، خیانت و روابط متعدد با زنان و دیگران نیز وجود دارد.

نشانه هایی که زن شما را رد می کند چیست؟

اگرچه علائم نادیده گرفتن زن از مرد می تواند کاملاً آشکار باشد ، اما زمانی فرا می رسد که رفتار زن کمی مبهم است ، بنابراین می توانید با توجه به برخی از علائم مانند:

به تماس های شما پاسخ نمی دهد: بی اعتنایی زنان به شما و عدم پاسخگویی به تماس های شما یکی از رایج ترین روش های رد است ، به ویژه اگر نادیده گرفتن او و عدم پاسخگویی به طبیعت او نباشد.

او در مورد مسائل پیش پا افتاده با شما نزاع می کند: اگر زنی دائماً در مسائل پیش پا افتاده با شما نزاع می کند ، این ممکن است یکی از نشانه هایی باشد که او شما را رد می کند.

اجتناب از تماس چشمی: اگر زنی از تماس چشمی اجتناب می کند ، هنگام صحبت بدن خود را از شما دور می کند و از حضور شما راضی نیست ، این ممکن است نشان دهد که او شما را رد می کند.

به طور مستقیم به شما می گوید که شما را نمی خواهد: یک زن می تواند رویکردی کاملاً صریح داشته باشد و فوراً به شما بگوید که شما را دوست ندارد ، به خصوص اگر مستقیماً از او بپرسید.

او با شما سرد برخورد می کند: اگر با شما سرد برخورد می کند و از دیدن شما خوشحال نمی شود ، ممکن است این بدان معنا باشد که او شما را رد می کند ، به خصوص اگر از ابتدا با شما اینگونه رفتار نکرده باشد.

او کارهایی را انجام می دهد که از آن متنفر است: اگر زنی شروع به انجام کارهایی می کند که از آن متنفر است ، به خصوص اگر آن را بداند ، این بدان معناست که او این کار را برای اجتناب از شما انجام می دهد و ممکن است به این معنی باشد که او شما را رد می کند.

او به شما توجه نمی کند: اگر زنی به شما توجهی نمی کند ، حسادت نمی کند ، هیچ تفاوتی در حضور کسی در زندگی شما ایجاد نمی کند ، این نشان دهنده درصد زیادی است که او شما را رد می کند.

بنابراین ، روش های امتناع متفاوت است ، برخی از آنها شدیدتر از دیگران است ، بنابراین یک زن باید در امتناع مودبانه رفتار کند ، حتی اگر مرد با او متفاوت باشد یا برای او مناسب نباشد.


وقتی زن شما را رد می کند ، چه باید بکنید؟

واکنش مرد هنگام امتناع دشوار است زیرا احساس می کند که از آن عبور نخواهد کرد و زندگی او وارونه شده است ، به ویژه اگر روش امتناع شدید باشد ، اما مرد باید این موضوع را تحمل کند و مطمئن شود که احساس بدش برای همیشه دوام نمی آورد و اگر می خواهید بدانید چگونه با دختری که شما را به درستی رد می کند چگونه رفتار کنید ، نکات زیر را دنبال کنید:

پذیرفتن غم و اندوه: طبیعی است که هنگام رد شدن یا رها شدن توسط یک زن احساس ناراحتی کنید ، بنابراین برای غصه خوردن خود وقت بگذارید و گام به گام کمتر احساس خواهید کرد.

احساس خود را بنویسید: یک دفتر خاطرات داشته باشید و احساسات خود را در نتیجه رد شدن بنویسید . نوشتن احساس درد و ناراحتی را تسکین می دهد و به بهبود روحیه شما کمک می کند .

از دوستان کمک بخواهید: با دوستان خود تماس بگیرید و روی آنها حساب کنید تا وضعیت شما را بهبود بخشد و شما را از انجام هرگونه بی پروایی و غیر منطقی باز دارد.

دوستان جدید پیدا کنید: اعتماد به نفس شما می تواند با برخی رد شدن متزلزل شود ، بنابراین سعی کنید دوستان جدیدی پیدا کنید و خود را با تعداد زیادی از افراد مشابه خود احاطه کنید.

سرگرمی ها و علایق خود را انجام دهید: سرگرمی ها و علایق مورد علاقه خود را انجام دهید ، مانند مطالعه مجدد ، مسافرت یا بازسازی خانه.

وارد یک رابطه جدید شوید: می توانید شریک زندگی خود را جستجو کرده و وارد رابطه جدیدی شوید ، یافتن همسر به شما کمک می کند دوباره اعتماد به نفس خود را بازیابید .

به دنبال مشاوره حرفه ای باشید: رد می تواند باعث ایجاد احساسات منفی شود که مانع از آن می شود که به تنهایی از پس آن بربیایید ، بنابراین برای حل آن از متخصصان کمک بگیرید.


reject

..